1. GSMekspert
  2. Virgin Mobile

Virgin Mobile - opinie, promocje, oferta 2021

Virgin Mobile Polska Sp. z o.o.

ul. Wołodyjowskiego 42
02-724 Warszawa

Opinia klientów: 2,66 / 5

Głosy: 52 | Opinie: 18
60%
48os.
40%
32os.
Virgin Mobile | Opinie: 18
2,66

Virgin Mobile jest największą marką wirtualnej telefonii komórkowej w skali świata. Obecnie Virgin Mobile działa na sześciu kontynentach za pośrednictwem piętnastu różnych operatorów. Początkowo Virgin Mobile wyróżnił się na rynku możliwością korzystania jedynie z usług telekomunikacyjnych, bez oferty zakupu telefonu. Dodatkowo na początku dostępna była tylko i wyłącznie opcja Virgin Mobile na kartę, a obecnie klienci mogą podpisać też umowę na abonament w Virgin Mobile, również w wersji z telefonem. Dzisiaj ta marka jest w Polsce największym wirtualnym operatorem telefonii komórkowej z ponad 400 tysiącami klientów i należy do operatora Play.

Oferta Virgin Mobile

Virgin Mobile korzysta z infrastruktury telekomunikacyjnej dostarczanej przez operatorów Orange, Play i T-Mobile, więc może się poszczycić naprawdę dobrym zasięgiem i wysokimi standardami bezpieczeństwa. Klienci Virgin Mobile mogą wybrać dla siebie numer na kartę lub na abonament. Abonament Virgin Mobile z telefonem jest dostępny dla klienta indywidualnego, dla jego rodziny, a także dla firmy, a kilka różnych wariantów umowy pozwala dopasować ofertę do sposobu, w jaki najczęściej korzystamy z telefonu i zdecydować się np. na droższy model aparatu czy też większy pakiet internetu. Do wyboru w tym wariancie są smartfony Samsung i Xiaomi. Abonament Virgin Mobile bez telefonu będzie z kolei odpowiedni dla osób, które mają już smartfona i chciałyby tylko korzystać z nielimitowanych rozmów i SMS-ów oraz szybkiego internetu. Najtańszy abonament bez telefonu bez limitu w Virgin Mobile ma naprawdę bardzo przystępną cenę, a dodatkowo pozwala korzystać z dużego pakietu internetowego. Internet mobilny jest w takim abonamencie rozliczany tylko i wyłącznie za wykorzystywany transfer. Klient otrzymuje możliwość korzystania z określonego pakietu, ale jeśli nie wykorzysta go w całości, nie musi płacić za cały transfer, a jedynie za ten faktycznie zużyty. Droższe abonamenty umożliwiają korzystanie z internetu nie tylko w Polsce, ale też w krajach należących do struktur Unii Europejskiej. Cena abonamentu w Virgin Mobile jest zależna od długości trwania umowy – im dłuższa jest umowa, tym koszt abonamentu może być niższy. Poszczególne taryfy abonamentowe obejmują różne zakresy usług – droższe pakiety dają nielimitowane rozmowy i SMS-y nie tylko w Polsce, ale też w ramach Roamingu w UE. Co ważne, każda taryfa w Virgin Mobile uwzględnia ulgi za e-faktury zamiast faktur papierowych oraz za wyrażenie zgody na wysyłanie informacji marketingowych. Przeniesienie numeru do Virgin Mobile to z pewnością bardzo dobry pomysł na oszczędzanie pieniędzy. Cała procedura przeniesienia jest prosta, a użytkownicy przenoszący numery mają do wyboru ofertę na abonament i na kartę bez względu na to, z jakiej oferty korzystali do tej pory. Nowy klient Virgin Mobile może podpisać umowę na abonament, nawet jeśli do tej pory korzystał u innego operatora z oferty prepaid i odwrotnie – możliwe jest przejście z abonamentu na ofertę Virgin Mobile na kartę, którą można doładować przez internet dowolną kwotą. Ciekawa jest również oferta Virgin Mobile dla firm obejmująca warianty dla jednej karty SIM lub dla kilku kart z dużym rabatem na drugą i każdą kolejną kartę.

Promocje w Virgin Mobile

Oferta Virgin Mobile obfituje czasowe lub stałe oferty promocyjne na różne usługi. Promocje Virgin Mobile pozwalają płacić mniej, a jednocześnie korzystać z doskonałej jakości usług. Jeśli chcesz znaleźć najtańszy abonament w Virgin Mobile lub najlepszą ofertę na kartę, sprawdź szczegóły na stronie virginmobile.pl.

Opinie o Virgin Mobile (18)

Prawdziwe opinie o Virgin Mobile pozwalają podejmować przemyślane decyzje dotyczące wyboru konkretnej oferty telekomunikacyjnej. Sprawdź, co o Virgin Mobile sądzą inni użytkownicy lub dodaj własną opinię.

Opinia klientów: 2,66 / 5

Głosy: 52 | Sposób liczenia


Czy polecasz sieć Virgin Mobile?

60%
40%
Liczba głosów: 80

Opinie o Virgin Mobile - podsumowanie

5,0
4
4,0
1
3,0
2,0
1
1,0
5
0,0
7




Opinie klientów o Virgin Mobile

dodaj opinie
MT 2021-08-17 11:41 nie polecam
Ocena:
1,0

Nie polecam!!! Dzwoniąc na infolinię z każdym z konsultantów ustala się to samo. Miałam problem z adresem e-mail,podałam do fv inny a przysyłali na inny. Abonament opłacony,2 tygodnie przed czasem terminu płatności,dzień przed upływem przysyłają info ,że do zapłaty nadal,na infolinii(na którą trudno się dodzwonić) konsultant twierdzi ze fv opłacona. Do tego sms'y przychodzące i wychodzące-raz dotrze,10 innych nie.Reklamacja w tym temacie składana-odpisują,że sprawa załatwiona i wszystko poprawne. NIE POLECAM!!!

zgłoś
1
1
odpowiedz
mks 2021-08-10 15:20 nie polecam
Ocena:
2,0

NIE POLECAM! Dostałem 100GB z którego nie da się korzystać, są momenty że działa normalnie speed test pokazuje 3-4MB, a za chwilę internet się wiesza i w ogóle go nie ma nawet testy nie można zrobić. Obsługa to jakiś żart odpowiedz na @ przychodzi po około 2-3tygodnia - czego nawet nie można nazwać odpowiedzią, na część pytań dostałem informację sms, że przesłali odpowiedz na @, a żadnej odp.nie ma nawet w spamie.

zgłoś
0
2
odpowiedz
Tysia 2021-08-06 10:37 nie polecam
Ocena:
0,0

Problem z Blue Media, doładowania nie trafiają na konto. Na infolinii Pani nie była nawet zainteresowana, żeby zweryfikować sytuację na moim koncie. Zero zaangażowania w rozwiązanie problemu. A konto niedoładowane- w związku z tym telefon nieaktywny.

zgłoś
1
1
odpowiedz
Pablo 2021-07-30 14:52 nie polecam
Ocena:
0,0

Virgin mobile ma jakiś problem z Blue media po któryś raz doładowanie nie trafia na moje konto problemów technicznych masa a konsultanci na infolinii oderwani od rzeczywistości nic nie wiedzą i nic nie mogą a klienta mają w głębokim poważaniu

zgłoś
1
3
odpowiedz
TomaszMEM 2021-06-04 08:39 nie polecam
Ocena:
0,0

najgorsza sieć z jakiej korzystałem, 4 karty mam, bo była promocja na 100GB, idioci zarabiający tysiące stwierdzili, że jak ktoś wykorzysta 100GB to będzie płacił 30zł za 1 gb. w play mam za 49 zł. 100GB + 20 za doładowanie,

zgłoś
2
3
odpowiedz
Ziom 2021-06-01 10:50 nie polecam
Ocena:
0,0

Zadzwoniłem do cmok ponieważ nie mogę wykonać połączenia, słyszę komunikat "z przyczyn technicznych". Pani na infolinii stwierdziła, że nie mam żadnych blokad i żebym, uwaga: zadzwonił z innego urządzenia. Dziękuję za radę, chyba pora zmienić operatora. Virgin, jak tam mój pesel? Fruwa po świecie? Może jakieś nowe wycieki danych. Super firma.

zgłoś
2
5
odpowiedz
wiesiek111111112 2021-05-31 22:31 nie polecam
Ocena:
0,0

Największe dziadostwo na Polskim rynku. Abonament bez limitu ,a porozmawiaj dłużej to ci zablokują kartę. W jednym miesiącu blokowano mi 2 razy twierdząc że za dużo rozmawiam

zgłoś
0
4
odpowiedz

2021-07-01 10:02Dodads odpowiedział(a):

Ja mam to samo od wczoraj jak długo trzeba czekać na odblokowanie i czy rozwiazales z nimi umowę

zgłoś
2
0
odpowiedz
Adela 2021-05-31 10:24 nie polecam
Ocena:
1,0

Trzeba przyznać że mają atrakcyjną ofertę pod kątem ceny,natomiast w zakresie Internetu mobilnego stosują zasady, które są zupełnie nielogiczne i niczym nie uzasadnione. Mianowicie korzystałam z Internetu z limitem 60 Gb po wykorzystywaniu tego limitu Internet przestał całkowicie działać nawet w zakresie przeglądarki, sądziłam, że bez problemu zwiększę limit ale okazało się że muszę najpierw wypowiedzieć umowę a następnie zawrzeć nową ponosząc ponownie opłatę aktywacyjną. To jakiś absurd, żaden inny dostawca Internetu nie stosuje takiej zasady, która przede wszystkim utrudnia życie klientów. Żadne prośby i reklamacje za pośrednictwem infolinii nie pomogły, lekceważą klienta, myślą że jak mają niskie ceny to wszystko, uważam jednak że to nie wystarczy, dlatego nie polecam tej firmy.

zgłoś
0
4
odpowiedz
BlueFlame 2021-05-25 16:14 nie polecam
Ocena:
0,0

Straszny badziew! Codziennie, w centrum Katowic (i nie tylko), przestaje mi działać Internet, a „infolinia” spławia mnie plikami z konfiguracją, która jest identyczna z moją w telefonie, proponuje sprawdzić kartę na innym telefonie i zamyka sprawę (mam iPhone 11 pro Max i nie zamierzam sobie kupować telefonu do ich testów). BARDZO NIE POLECAM TEGO OPERATORA jeśli komuś zależy na stabilnych usługach. Lepiej wybrać operatora, który ma fizyczny punkt obsługi klienta.

zgłoś
0
5
odpowiedz
Adam 2021-05-12 22:44 nie polecam
Ocena:
0,0

przez cały jeden dzień nie potrafili przenieść numeru z innej sieci do nich - organizacyjnie bałagan i za to minus!

zgłoś
0
5
odpowiedz
Damian 2021-04-24 16:10 nie polecam
Ocena:
1,0

Virgin to jakaś porażka.Od tygodnia próbuje przenieść numer do innego operatora a Virgin odsyła im że mój numer to nie mój.Cztery zgłoszenia do CMOK i od kilku dni cisza wysyłają promocje.Nie mogą tego ogarnąć choć abonament mam u nich od trzynastu miesięcy.Po zalogowaniu do konta Virgin w zakładce moje dane zamiast moich danych cyfry i litery.

zgłoś
0
6
odpowiedz
maniekbielany 2021-04-14 11:45 nie polecam
Ocena:
1,0

Doładowany telefon w terminie nie działa/brak środków na koncie/. Virgin odsyła do operatora płatności Bluemedia.BM.potweierdza płatność przez bank i oczekują na potwierdzenie Virgin.Trwa to drugi dzień. Infolinia Virgin Mobile totalne dno nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić. NIE POLECAM

zgłoś
1
9
odpowiedz
Hanys 2021-04-09 18:47 polecam
Ocena:
5,0

Byłem z nimi od 2012 do 2016 potem odszedłem...ale w związku z tym że chce zaoszczędzić i przy okazji odzwyczaić sie od internetu i smartfonu zastanawiam się nad kupnem zwyklej nokii i do tego pakietu za 9zl 300min ,300sms i 1GB na miesiąc to najtańsza oferta utrzymaniowa.

zgłoś
3
6
odpowiedz
usial 2021-04-04 14:32 nie polecam
Ocena:
1,0

Od starych klientów na kartę z 2012 życzą sobie 12 PLN za 1GB a ponadto od 05.04.2021 podnoszą opłaty za połączenia o 100%.P.S. Na emaile odpowiadają klientom po chińsku 9japońsk?0

zgłoś
0
6
odpowiedz
max79 2021-03-12 11:08 polecam
Ocena:
5,0

Rewelacja polecam wszystkim mam 3 numery telefonów i do tego internet 120 a teraz jest nowa oferta na 220gb więc zmieniam mieszkam w niewielkiej miejcowości a zasięg rewelacja i internet śmiga aż miło polecam.

zgłoś
7
7
odpowiedz
maniek 2021-02-14 20:49 polecam
Ocena:
5,0

O dziwo internet w Virgin Mobile działa mi lepiej niż w Playu, w którym byłem przez wiele lat.

zgłoś
4
6
odpowiedz

2021-05-25 16:16BlueFlame odpowiedział(a):

Przecież to ta sama sieć! Zobacz sobie w konfiguracji z jaką siecią jesteś połączony. Dla mnie Virgin i Play to najgorszy syf na rynku - ale to oczywiście moje zdanie oparte na porównaniu działania różnych operatorów.

zgłoś
0
6
odpowiedz
2021-04-02 20:56Heniek odpowiedział(a):

Maniek przecież virgin mobile to play

zgłoś
2
6
odpowiedz
Zdzisław 2021-01-06 14:37 polecam
Ocena:
5,0

Jestem zadowolonym klientem. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Polecam.

zgłoś
6
5
odpowiedz
Aleksandra 2020-11-02 13:29 polecam
Ocena:
4,0

Pozytywnie się zdziwiłam jak zobaczyłam ich ofertę na telefony. Naprawdę korzystna, polecam.

zgłoś
6
5
odpowiedz
dodaj opinie o Virgin Mobile
Najtańsze abonamenty
Njumobile
29zł
Sprawdź
Plush
25zł
Sprawdź
Play
35zł
Sprawdź
Plus
30zł
Sprawdź
Orange
35zł
Sprawdź