ul. Wołodyjowskiego 42
02-724 Warszawa
Virgin Mobile jest największą marką wirtualnej telefonii komórkowej w skali świata. Obecnie Virgin Mobile działa na sześciu kontynentach za pośrednictwem piętnastu różnych operatorów. Początkowo Virgin Mobile wyróżnił się na rynku możliwością korzystania jedynie z usług telekomunikacyjnych, bez oferty zakupu telefonu. Dodatkowo na początku dostępna była tylko i wyłącznie opcja Virgin Mobile na kartę, a obecnie klienci mogą podpisać też umowę na abonament w Virgin Mobile, również w wersji z telefonem. Dzisiaj ta marka jest w Polsce największym wirtualnym operatorem telefonii komórkowej z ponad 400 tysiącami klientów i należy do operatora Play.
Virgin Mobile korzysta z infrastruktury telekomunikacyjnej dostarczanej przez operatorów Orange, Play i T-Mobile, więc może się poszczycić naprawdę dobrym zasięgiem i wysokimi standardami bezpieczeństwa. Klienci Virgin Mobile mogą wybrać dla siebie numer na kartę lub na abonament. Abonament Virgin Mobile z telefonem jest dostępny dla klienta indywidualnego, dla jego rodziny, a także dla firmy, a kilka różnych wariantów umowy pozwala dopasować ofertę do sposobu, w jaki najczęściej korzystamy z telefonu i zdecydować się np. na droższy model aparatu czy też większy pakiet internetu. Do wyboru w tym wariancie są smartfony Samsung i Xiaomi. Abonament Virgin Mobile bez telefonu będzie z kolei odpowiedni dla osób, które mają już smartfona i chciałyby tylko korzystać z nielimitowanych rozmów i SMS-ów oraz szybkiego internetu. Najtańszy abonament bez telefonu bez limitu w Virgin Mobile ma naprawdę bardzo przystępną cenę, a dodatkowo pozwala korzystać z dużego pakietu internetowego. Internet mobilny jest w takim abonamencie rozliczany tylko i wyłącznie za wykorzystywany transfer. Klient otrzymuje możliwość korzystania z określonego pakietu, ale jeśli nie wykorzysta go w całości, nie musi płacić za cały transfer, a jedynie za ten faktycznie zużyty. Droższe abonamenty umożliwiają korzystanie z internetu nie tylko w Polsce, ale też w krajach należących do struktur Unii Europejskiej. Cena abonamentu w Virgin Mobile jest zależna od długości trwania umowy – im dłuższa jest umowa, tym koszt abonamentu może być niższy. Poszczególne taryfy abonamentowe obejmują różne zakresy usług – droższe pakiety dają nielimitowane rozmowy i SMS-y nie tylko w Polsce, ale też w ramach Roamingu w UE. Co ważne, każda taryfa w Virgin Mobile uwzględnia ulgi za e-faktury zamiast faktur papierowych oraz za wyrażenie zgody na wysyłanie informacji marketingowych. Przeniesienie numeru do Virgin Mobile to z pewnością bardzo dobry pomysł na oszczędzanie pieniędzy. Cała procedura przeniesienia jest prosta, a użytkownicy przenoszący numery mają do wyboru ofertę na abonament i na kartę bez względu na to, z jakiej oferty korzystali do tej pory. Nowy klient Virgin Mobile może podpisać umowę na abonament, nawet jeśli do tej pory korzystał u innego operatora z oferty prepaid i odwrotnie – możliwe jest przejście z abonamentu na ofertę Virgin Mobile na kartę, którą można doładować przez internet dowolną kwotą. Ciekawa jest również oferta Virgin Mobile dla firm obejmująca warianty dla jednej karty SIM lub dla kilku kart z dużym rabatem na drugą i każdą kolejną kartę.
Oferta Virgin Mobile obfituje czasowe lub stałe oferty promocyjne na różne usługi. Promocje Virgin Mobile pozwalają płacić mniej, a jednocześnie korzystać z doskonałej jakości usług. Jeśli chcesz znaleźć najtańszy abonament w Virgin Mobile lub najlepszą ofertę na kartę, sprawdź szczegóły na stronie virginmobile.pl.
Opinie o Virgin Mobile pozwalają podejmować przemyślane decyzje dotyczące wyboru konkretnej oferty telekomunikacyjnej. Sprawdź, co o Virgin Mobile sądzą inni użytkownicy lub dodaj własną opinię.
Z Orange przeniosłem się do tej sieci i nie narzekam.Robię aktualizację na laptopie i na bieżąco mogę dokupować GB-ajty.To działa i nie zgadzam się z tymi krytycznymi uwagami prawdopodobnie od konkurencji.Jedyna wada to to, że nie przechodzą MB na następny okres jak w innej sieci.
Cena i usługi ok. Ale obsługa klienta dyskwalifikuje tę sieć. Łatwiej dogadać się z krową na miedzy niż z tymi ludźmi. 5 rozmów=5 różnych odpowiedzi, często wzajemnie sprzecznych. Podpisać umowę przez telefon? Nie ma problemu, ale zmienić dane z osoby fizycznej na firmę to już droga przez mękę.
very good dzienkue
Uciekajcie od tego operatora. Robią co chcą z abonamentem klienta bez jakiegokolwiek powiadomienia. Zatajają informacje i celowo wprowadzają w błąd.
Coraz gorsza sieć, szczególnie kiedy jej właściciel wycofał się z Polski
Masz rację jest coraz gorzej. Np.tydzień temu brak łączności ,w dniach 3 i 4 maja 2022r brak łączności nie zadzwonisz do nikogo i nikt do ciebie. Dopiero po wyłączeniu i ponownym załączeniu aparatu jest łączność .Uważam ,jak nie daja rady niech to zlikwidują.
OBSŁUGA MASAKRA !!! - Dajcie sobie spokój z tą firmą, 1 punkt obsługi klienta w Warszawie do tego bez biura tylko wyspa na środku galerii DO TEGO w głośnym miejscu, ani porozmawiać ani nic załatwić, do tego niekompetentna infolinia, jak konsultant nie wie co zrobić to bez uprzedzenia przerzuca do kolejnego i od nowa trzeba tłumaczyć, straciłem prawie 2h na gadanie z 4 konsultantami i tak nie udało się załatwić sprawy. ODRADZAM !!!
Obsługa skandaliczna - nie odbieraja telefonów od abonentów. Próbowałam łączyć się przez sprzedaż i wtedy można się połączyć z obsługą klienta czy obsługa techniczna, jednak na infolinii są ludzie, którzy nie mają żadnej wiedzy i nie potrafią rozwiązać prostych problemów. Żeby pozbyć się rozmówcy, mówią, ze napiszą zgłoszenie, jednak nikt potem na te zgłoszenia nie reaguje. Jesli klient jest uparty i oczekuje rozwiązania problemu, po prostu sie rozłączają...Generalnie NIE POLECAM, jakiś usług fatalna. Korzystają z infrastruktury innych sieci, ale tamte mają pierwszeństwo, co skutkuje tym, że abonent virgin często nie może wykonywać połączeń, nie ma dostępu do internetu.... do wielu usług trzeba ręcznie wykonywać konfigurację, która i tak nie działa po każdej aktualizacji systemu urządzenia. Czekam na moment wygaśnięcia umowy i NIGDY WIECEJ!!
Porażka,kupiłem trzy numery,masakra! Internet poniżej 3 MB,dodatkowo ciągle się wiesza. Nie polecam!!!
Ja polecam. Najtaniej na rynku za 9zeta mam 300 minut i 300 SMS. Mnie to wystarcza. Natomiast nieograniczone minuty, trzeba zmienić sieć bo w tej się przepłaca. Zawsze jest coś za coś. Klient wybiera. ????
Zastrzegłam swoje nr telefonów, ale na drugi dzień zmieniłam zdanie i chciałam odblokować. Nie potrafią od dwóch tygodni zdjąć z numerów zastrzeżenia! Porażka! Do końca umowy dotrwam i nie chce o nich więcej słyszeć!
Dopóki to był Virgin było super, a obsługa nadzwyczaj kompetentna i błyskawicznie rozwiązująca problemy.. Odkąd wykupił ich Play panuje dewiza - zapłaciłeś, to twoja strata. Zamiast fachowego personelu niewydarzeni akwizytorzy mający klienta w rzyci. Pakiet 100GB za 10zł - działał 8 dni, a po zużyciu 10GB limit się wyzerował i pakiet się wyłączył. Odpowiedzi na reklamację oczywiście nie ma i nie będzie.
Nie polecam!!! Dzwoniąc na infolinię z każdym z konsultantów ustala się to samo. Miałam problem z adresem e-mail,podałam do fv inny a przysyłali na inny. Abonament opłacony,2 tygodnie przed czasem terminu płatności,dzień przed upływem przysyłają info ,że do zapłaty nadal,na infolinii(na którą trudno się dodzwonić) konsultant twierdzi ze fv opłacona. Do tego sms'y przychodzące i wychodzące-raz dotrze,10 innych nie.Reklamacja w tym temacie składana-odpisują,że sprawa załatwiona i wszystko poprawne. NIE POLECAM!!!
NIE POLECAM! Dostałem 100GB z którego nie da się korzystać, są momenty że działa normalnie speed test pokazuje 3-4MB, a za chwilę internet się wiesza i w ogóle go nie ma nawet testy nie można zrobić. Obsługa to jakiś żart odpowiedz na @ przychodzi po około 2-3tygodnia - czego nawet nie można nazwać odpowiedzią, na część pytań dostałem informację sms, że przesłali odpowiedz na @, a żadnej odp.nie ma nawet w spamie.
Problem z Blue Media, doładowania nie trafiają na konto. Na infolinii Pani nie była nawet zainteresowana, żeby zweryfikować sytuację na moim koncie. Zero zaangażowania w rozwiązanie problemu. A konto niedoładowane- w związku z tym telefon nieaktywny.
Virgin mobile ma jakiś problem z Blue media po któryś raz doładowanie nie trafia na moje konto problemów technicznych masa a konsultanci na infolinii oderwani od rzeczywistości nic nie wiedzą i nic nie mogą a klienta mają w głębokim poważaniu
najgorsza sieć z jakiej korzystałem, 4 karty mam, bo była promocja na 100GB, idioci zarabiający tysiące stwierdzili, że jak ktoś wykorzysta 100GB to będzie płacił 30zł za 1 gb. w play mam za 49 zł. 100GB + 20 za doładowanie,
Zadzwoniłem do cmok ponieważ nie mogę wykonać połączenia, słyszę komunikat "z przyczyn technicznych". Pani na infolinii stwierdziła, że nie mam żadnych blokad i żebym, uwaga: zadzwonił z innego urządzenia. Dziękuję za radę, chyba pora zmienić operatora. Virgin, jak tam mój pesel? Fruwa po świecie? Może jakieś nowe wycieki danych. Super firma.
Największe dziadostwo na Polskim rynku. Abonament bez limitu ,a porozmawiaj dłużej to ci zablokują kartę. W jednym miesiącu blokowano mi 2 razy twierdząc że za dużo rozmawiam
Ja mam to samo od wczoraj jak długo trzeba czekać na odblokowanie i czy rozwiazales z nimi umowę
Trzeba przyznać że mają atrakcyjną ofertę pod kątem ceny,natomiast w zakresie Internetu mobilnego stosują zasady, które są zupełnie nielogiczne i niczym nie uzasadnione. Mianowicie korzystałam z Internetu z limitem 60 Gb po wykorzystywaniu tego limitu Internet przestał całkowicie działać nawet w zakresie przeglądarki, sądziłam, że bez problemu zwiększę limit ale okazało się że muszę najpierw wypowiedzieć umowę a następnie zawrzeć nową ponosząc ponownie opłatę aktywacyjną. To jakiś absurd, żaden inny dostawca Internetu nie stosuje takiej zasady, która przede wszystkim utrudnia życie klientów. Żadne prośby i reklamacje za pośrednictwem infolinii nie pomogły, lekceważą klienta, myślą że jak mają niskie ceny to wszystko, uważam jednak że to nie wystarczy, dlatego nie polecam tej firmy.
Straszny badziew! Codziennie, w centrum Katowic (i nie tylko), przestaje mi działać Internet, a „infolinia” spławia mnie plikami z konfiguracją, która jest identyczna z moją w telefonie, proponuje sprawdzić kartę na innym telefonie i zamyka sprawę (mam iPhone 11 pro Max i nie zamierzam sobie kupować telefonu do ich testów). BARDZO NIE POLECAM TEGO OPERATORA jeśli komuś zależy na stabilnych usługach. Lepiej wybrać operatora, który ma fizyczny punkt obsługi klienta.
przez cały jeden dzień nie potrafili przenieść numeru z innej sieci do nich - organizacyjnie bałagan i za to minus!
Virgin to jakaś porażka.Od tygodnia próbuje przenieść numer do innego operatora a Virgin odsyła im że mój numer to nie mój.Cztery zgłoszenia do CMOK i od kilku dni cisza wysyłają promocje.Nie mogą tego ogarnąć choć abonament mam u nich od trzynastu miesięcy.Po zalogowaniu do konta Virgin w zakładce moje dane zamiast moich danych cyfry i litery.
Doładowany telefon w terminie nie działa/brak środków na koncie/. Virgin odsyła do operatora płatności Bluemedia.BM.potweierdza płatność przez bank i oczekują na potwierdzenie Virgin.Trwa to drugi dzień. Infolinia Virgin Mobile totalne dno nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić. NIE POLECAM
Byłem z nimi od 2012 do 2016 potem odszedłem...ale w związku z tym że chce zaoszczędzić i przy okazji odzwyczaić sie od internetu i smartfonu zastanawiam się nad kupnem zwyklej nokii i do tego pakietu za 9zl 300min ,300sms i 1GB na miesiąc to najtańsza oferta utrzymaniowa.
Od starych klientów na kartę z 2012 życzą sobie 12 PLN za 1GB a ponadto od 05.04.2021 podnoszą opłaty za połączenia o 100%.P.S. Na emaile odpowiadają klientom po chińsku 9japońsk?0
Rewelacja polecam wszystkim mam 3 numery telefonów i do tego internet 120 a teraz jest nowa oferta na 220gb więc zmieniam mieszkam w niewielkiej miejcowości a zasięg rewelacja i internet śmiga aż miło polecam.
O dziwo internet w Virgin Mobile działa mi lepiej niż w Playu, w którym byłem przez wiele lat.
Przecież to ta sama sieć! Zobacz sobie w konfiguracji z jaką siecią jesteś połączony. Dla mnie Virgin i Play to najgorszy syf na rynku - ale to oczywiście moje zdanie oparte na porównaniu działania różnych operatorów.
Maniek przecież virgin mobile to play
Jestem zadowolonym klientem. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Polecam.
Pozytywnie się zdziwiłam jak zobaczyłam ich ofertę na telefony. Naprawdę korzystna, polecam.