ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa
Każdy klient chętny przenieść numer do T-Mobile otrzymuje do wyboru kilka taryf. Decydując się na abonament w T-Mobile z telefonem mamy do dyspozycji szeroki zakres modeli. Popularne są smartfony Samsung, Apple, Xiaomi i Huawei. Atrakcyjne jest również przedłużenie umowy w T-Mobile ponieważ można liczyć na zniżki za staż. Nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci występują we wszystkich taryfach, a klient może wybrać pakiet internetowy odnawiany comiesięcznie. Dodatkowe rabaty otrzymamy godząc się na e-faktury i wyrażając zgody marketingowe oraz za terminowe płatności. Abonament w T-Mobile bez telefonu występuje w kilku wariantach różniących się limitami GB internetu. Wybierając najtańszy abonament bez telefonu bez limitów także będziemy zadowoleni. Dla klientów unikających wiązania się wielomiesięczna umowa dostępna jest oferta T-Mobile na kartę. Aktywując promocyjne pakiety będzie mógł modyfikować ofertę co miesiąc. Znajdziesz także w ofercie T-Mobile szybki internet mobilny, który przyda się jeśli często podróżujesz. Dla domu odpowiedni będzie stacjonarny internet od T-Mobile. Dla klientów biznesowych przygotowana jest odrębna oferta T-Mobile dla firm przewidująca dodatkowe numery dla pracowników w niskich cenach.
Aktualna oferta T-Mobile dostępna jest na www – przejdź na t-mobile.pl
Konsultanci w salonie T-Mobile nie byli oryginalni. Pojechali najprostszym możliwym banałem: - Bardzo nam przykro, system nam nie działa. - Aha... a kiedy będzie działać? - Niestety nie wiem.
Nie polecam Błędnie naliczają faktury. Brak zasięgu. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.
Podpisana umowa w Mix na 24 miesiące, niestety przed upływem poprzedniej (2 doładowania do końca), "miła pani" dzwoniła i powiedziała, że trzeba przyjść wcześniej bo później nie będzie można zmienić na nową ofertę a mają teraz nowe promocje, niestety umowa podpisana bez dokładnego przeczytania, tylko sprawdzenie, czy kwota się zgadza, przy wcześniejszej rozmowie, że będzie 24 doładowań za 40 zł, niestety okazało się, że za wcześniejsze skończenie poprzedniej umowy kara, więc zamiast 40 jest 80 zł do zapłaty i to 2 razy za te niby zaległe doładowania. Polak mądry po szkodzie! Czytajcie całą umowę nawet gdyby miała mieć 100 stron!
Dla czego sieć ta czy np play ogranicza zasięg i możliwości telefonu nie zakupionego u nich,oboje z tych operatorów na pierwszych umowach zasięg i szybkość neta na 100%,po przedłużeniu umowy wszystko spadło o 50% Po złożeniu reklamacji pani powiedziała że to wina sprzętu a jak powiedziałem że mam najnowszego flagowca to sprawa się zamknęła i nastała cisza
Kontakt z klientem w razie problemów tragiczny. Internet tragedia nic się nie da obejrzeć. Zdecydowanie nie polecę nikomu.
Fatalny zasięg mimo dziesiątek zgłoszeń i reklamacji zasięgu. Przez 20 lat nie postawili w pobliżu (ok. 7 - 8 km) żadnej stacji BTS. Wiedzą o problemie ale wolą zbywać ogólnikami niż poprawić infrastrukturę. Widać wieś nadal jest w "poważaniu" jak kiedyś u TP sa. A nie są to Bieszczady ale centrum Polski i teren całkiem zurbanizowany. Brak nawet 3G a o LTE czy 5G można zapomnieć. Nie polecam.
Niezgodność przedstawianej oferty, z tym co się podpisuje. Nie można przeczytać umowy w punkcie, wysyłają na maila, po czym okazuję się, że umowa niezgodna z przedstawianą ofertą i że nie można z niej zrezygnować. Jakość Internetu i zasiegu bardzo słaba. Kłamstwa na każdym kroku. Kupiłam JEDNORAZOWY pakiet Internetu, a dostałam wiadomość, że będzie odnawiany co miesiąc, do końca trwania umowy i nie ma opcji z niego zrezygnować!! Obsługa klienta dramatyczna. Są mili tylko do momentu podpisania umowy. Radzę UNIKAĆ
Polecam każdemu ofertę T mobile. Przeniosłem numer z plusa i jest zasięg o wiele lepszy. Wszędzie go mam. Telefon w dobrej cenie i dużo rabatów.
Mieszkam w Szczecinie (nie na wsi oddalonej od nadajników)w dzielnicy Pogodno, zamieszkanej przez starszych ludzi, ktorzy raczej nie pracuja zdalnie i nie przeciazaja sieci. Malo mieszkan wynajmowanych i malo studentow. 4 lata temu kupilem w T-mobile usluge internetu mobilnego, domowego. Oplata 44,99 zl miesiecznie za internet BEZ OGRANICZEN ILOSCIOWYCH. W ofercie mamiono maksymalnym przesylem do 20 Mb/s. Dalem bratu mieszkajacemu w centrum do uzytkowania stwierdzil, ze nie da sie ogladac filmow... Oddal mi modem. Lezal 2 lata... Od roku zaczalem go uzywac kilka razy w roku po kilka dni. Jakosc byla kiepska, ale te kilka dni dawalo sie wytrzymac. 22 marca przyjechalem na dluzej do swojego mieszkania i zaczalem uzytkowac internet. Jakosc kiepska. Dokonywalem pomiarow, predkosci przesylu w granicach 2-3 Mb/sek.Nie dalo sie pracowac na Teamsie -a to moja praca. Wielokrotnie interweniowalem w BOK. Najpierw stwierdzono WEWNETRZNE PRZYCZYNY TECHNICZNE , obiecano usunac w ciagu 60 godz (prawie 3 dni). W miedzyczasie dzwonilem i pisalem maile do BOK. Odpowiadano mi, ze duzo ludzi uzywa i tak musi byc, ze w umowie jest zawarta minimalna predkosc 14 kb/sek i przerwy w dostawie. Wiec przesyl zgodny z umowa. zarzucano mi ze zuzywam za duzo internetu itp (przypomne, ze mam stara umowe, gdzie nie ma zadnych limitow i konsekwencji w postaci obnizenia predkosci przesylu po przekroczeniu okreslonych ilosci). Wielokrotne odpowiedzi konsultantow brzmialy jak mantra -zgodne z umowa, co nie do konca jest prawda. Rozumiem, ze w internecie mobilnym moga byc wahania. Dopuszczam wahania na srednim poziomie przesylu, np 10 Mb/s. Ale dlaczego te wahania odbywaly sie na poziomie najnizszym 0-3 Mb/s. Zeby mozna bylo ogladac TV w HD albo uzywac Teamsa niezbedne jest 5-6 Mb/s. Reasumujac, jak przez 4 lata placilem za nic to bylo OK, a jak zaczalem korzystac zgodnie z umowa to czepiam sie. Dlatego odradzam korzystanie z tej uslugi w T-mobile.
Nie polecam tego dostawy internetu. Podpisać umowę łatwo, aż sami załatwiają, zakończyć - męcz się człowieku i użeraj z nimi ! Masa awarii, nagłych przerw w dostawie, duże wahania prędkości (na niekorzyść) oraz tragiczna obsługa na infolinii. Śmieszne rekompensaty, olewają skargi, nie przestrzegają terminów (ponad miesiąc wypowiedzenia). Bywało że przez miesiąc praktycznie nie było internetu i oszukiwali mnie tłumaczeniem, że mają awarię. Firma ogólnoświatowa miesiąc naprawia awarię - śmiech na sali! Ich mapa zasięgu jest przekłamana a prędkości przez nich podane w pakietach znacznie odbiegają od realiów. Ceny może nie najwyższe ale człowiek chce internet a nie niską cenę. Ogólnie nie polecam i jestem wielce zawiedziony po 2 latach ich usług.
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko w jak najlepszym porządku. Oferta moim zdaniem konkurencyjna.
Ostatnio przedłużałam u nich swoją umowę. Dostałam bardzo dobrą ofertę i telefon Samsung w świetnej cenie.
Dobry zasieg, mila obsluga, szybki internet. Przeszedlem z Playa i jestem duzo bardziej zadowolony z wyboru, dlatego polecam kazdemu!